Selasa, 5 Ogos 2014

NEW WORLD ORDER

New World Order (Pemerintahan Baru Dunia) mula dilaungkan ke seluruh dunia oleh Presiden George W Bush selepas peristiwa 9/11/2001, peristiwa yang dirancang oleh yahudi ini bertujuan untuk memulakan perang ke atas dunia islam dengan melabelkan islam sebagai pengganas dan mewujudkan islamfobia di seluruh dunia. sebenarnya NWO adalah satu perancangan yahudi yang berusia ribuan tahun untuk meletakkan seluruh dunia dibawah 1 pemerintahan yang dikuasai oleh seorg raja yahudi, yahudi melabelkan mereka sebagai bangsa yang paling mulia di sisi tuhan dan paling layak mentadbir dunia dan bangsa bkn yahudi hanya layak menjadi hamba mereka.
Perancangan pertama mereka kearah NWO adalah dengan mencetuskan Perang Dunia Pertama pada tahun 1914. Mereka membuat provokasi dan selepas itu menawarkan pinjaman kepada semua negara-  negara yang terlibat untuk meningkatkan keupayaan senjata masing masing. Selepas perang tamat pada tahun 1918 maka mereka memberi idea untuk penubuhan sebuah badan dunia yang dianggotai oleh negara negara seluruh dunia dengan alasan untuk mewujudkan sebuah dunia yang lebih aman maka tertubuhlah League Of Nation (LON) pd 1920. Tetapi mereka berpendapat LON tidak menepati kehendak kerana ia hya dianggotai oleh negara-negara dari eropah. Oleh itu mereka harus mencetuskan perang dunia yang lebih besar.
Maka tercetuslah Perang Dunia 2 pada tahun 1939 yang melibatkan kebanyakan negara di seluruh dunia. Selepas perang tamat pada tahun 1945 maka sekali lagi yahudi berperanan untuk penubuhan satu badan dunia baru iaitu Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu (PBB). PBB diketuai oleh seorang Setiausaha Agung (yang tak mempunyai apa2 kuasa sbnrnya) dan Majlis Keselamatan yang dianggotai oleh 5 kuasa besar dunia yang mempunyai kuasa VETO iaitu Amerika, Russia, China, Britain dan Perancis. Bermula dari detik inilah maka yahudi mula meletakkan dunia dibawah pemerintahan mereka dan menguasai hampir keseluruhan urusan penduduk dunia dari kewangan, kesihatan, ketenteraan, makanan dan sebagainya. Mereka boleh melakukan apa saja kerana negara proksi mereka mempunyai kuasa VETO.
Fasa seterusnya dalam perancangan mereka untuk memerintah dunia adalah dengan mewujudkan Perang Dunia 3 dan selepas itu jawatan Presiden akan diwujudkan dalam PBB. Presiden PBB (raja yahudi) inilah akan menjadi raja kepada seluruh dunia kerana seluruh dunia telah berjaya mereka kuasai di bawah NEW WORLD ORDER.
Seluruh negara islam telah berjaya mereka musnahkan/kuasai dan adakah Malaysia akan menjadi sasaran berikutnya? Adakah kehilangan MH370, tragedi MH17 dan tuduhan media Israel yang mengatakan Malaysia menjadi lokasi latihan Hamas ada kaitan untuk memungkinkan kita bakal menjadi sasaran?
p/s : ini hanya imaginasi sahabat ambo dan tak semestinya betul... Sama2 kita berdoa semoga negara kita akan terus aman dan bebas dari menjadi mangsa kekejaman yahudi....amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan